diumenge, 20 de juny del 2010

Va de gent

Últimament he tingut l'oportunitat de conèixer gent que realment val la pena. Gent que desprèn llum i energia pròpies i que sembla que no se n'adonin de l'efecte que tenen en els altres. Gent que des de la humilitat es dedica als altres amb entusiasme. Gent que val la pena conèixer, que et parlen a tu, que t'escolten. Saber que exiteixen i que n'hi ha més dels que et pensaves és molt reconfortant. Són persones que t'omplen i que podries escoltar i intercanviar-hi opinions durant hores i no necessites res més. Llavors pots dir amb veritable raó de ser: un plaer haver-te conegut.

6 comentaris:

Ull de cuc ha dit...

Doncs ja saps què et toca! No deixar escapar aquesta gent del teu costat!!! I saps què...? si la gent que desprèn aquesta energia i llum es queda prop teu, és perquè tu també vals la pena!!!!

Sergi ha dit...

Doncs mira, jo que ja sabia que aquesta gent existeix, una de les darreres coneixences que he fet, o més ven dit, apropament, perquè estava allà fa temps, és justament el contrari, algú que et xucla l'energia i et deixa ben cansat!

S.N. ha dit...

Jo també hi penso de vegades i llavors desitjo que la meva vida estigui plena de gent així i que el meu únic objectiu sigui atresorar-ne més....

onatge ha dit...

Estic que hi ha molt gent, i poques persones... Com diu la dita. Però el meu convenciment és que hi ha moltes persones. No es fàcil trobar-les, però hi són. I com tu molt bé dius, són aquelles persones que hi pots compartir vida sense que t'esclavitzin a res...


Una abraçada des del far.
onatge

Vinz ha dit...

:)

Nymnia ha dit...

doncs per a mi també és un plaer haver-te "conegut" o, si més no, poder llegir-te! Així que gràcies per no deixar d'escriure! :)